Welkom op de website voor de Landelijke SPiN masterdag natuurkunde.

De Landelijke masterdag is een initiatief van vereniging SPiN, vereniging Studenten Physica in Nederland, en wordt dit jaar georganiseerd op vrijdag 6 maart 2020. Het doel is om iedere bachelor student natuurkunde (of natuurkunde gerelateerd) de mogelijkheid te geven om een informeel doch informatief gesprek te voeren met alle natuurkunde opleidingen van Nederland.

Op deze dag kan je elke opleiding van Nederland bezoeken zonder dat je het hele land door hoeft te reizen. Voor een volledig overzicht van de aanwezige opleidingen ga naar de pagina opleidingen.

De Landelijke masterdag voor natuurkunde zal dit jaar worden georganiseerd in Leiden door een commissie bestaande uit studenten van studievereniging De Leidsche Flesch. Voor vragen of andere zaken verwijzen we naar de contactpagina.

De dag zal beginnen met een openingslezing van de voorzitter van de Nederlandse Natuurkunde Vereniging: Diederik Jekel. Na afloop van de lezing kun je rond de informatiemarkt lopen en praten met verschillende opleidingen. Inschrijven is gratis en kan gedaan worden via de volgende link vanaf half januari 2020.