Vind jouw master natuurkunde!

Welkom op de website voor de Landelijke SPiN Master Open Dag Natuurkunde!

De Landelijke Master Open Dag is een initiatief van vereniging SPiN, vereniging Studenten Physica in Nederland, en wordt dit jaar georganiseerd op zaterdag 6 maart 2021. Het doel is om iedere bachelorstudent natuurkunde (of natuurkunde gerelateerd) de mogelijkheid te geven om een informeel doch informatief gesprek te voeren met alle natuurkunde opleidingen van Nederland.

Op deze dag kan jij vanuit huis elke natuurkundige masteropleiding in Nederland bezoeken zonder dat je het hele land door hoeft te reizen. Een volledig overzicht van de aanwezige opleidingen is te vinden op pagina Opleidingen.

De Landelijke Master Open Dag voor natuurkunde zal dit jaar online via Gather.town worden georganiseerd door een commissie bestaande uit studenten van studievereniging Marie Curie uit Nijmegen.

De dag zelf is ingedeeld in twee tijdsblokken (10:15 – 12:00 en 13:00 – 14:45) om ervoor te zorgen dat iedereen zijn of haar vragen kan stellen zonder te lang te hoeven wachten. Daarnaast zal er aan het begin van ieder tijdsblok een openingspraatje gehouden worden door prof. dr. W.J.P. Beenakker waarin hij de bezoekers welkom heet.

Het inschrijven voor dit evenement is gratis en kan gedaan worden via de pagina Inschrijven